Polskie Stowarzyszenie Promocji Oświatowych OPP
  • Społeczna Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi
  • Gimnazjum Niepubliczne nr 12 z Oddziałami Dwujęzycznymi
  • Liceum Ogólnokształcące Niepubliczne nr 43

Koła artystyczne

Świat składa się z indywidualności. Dzięki tej mnogości uzdolnień i zamiłowań życie jest ciekawsze a obcowanie z ludźmi bardziej interesujące. W każdym z nas tkwią ukryte czasem talenty i zdolności, warto spróbować je wydobyć a sami będziemy zaskoczeni jakie mamy możliwości. Teraz pozostaje tylko je pielęgnować i rozwijać. Zapraszamy do udziału w kołach zainteresowań, gdzie z pewnością każdy uczeń znajdzie w sobie to ważne "coś".

Grafik zajęć pozalekcyjnych klas 1 -3

Grafik zajęć pozalekcyjnych klas 4 -6

Zajęcia taneczne Street dance ( kl. 1 – 4) – Michał Plewniak

Celem zajęć tanecznych oraz KADRY TANECZNEJ jest zachęcanie dzieci do aktywnego wypoczynku, rozwijanie ich zainteresowań oraz rozbudzanie wrażliwości estetycznej poprzez kontakt z różnymi formami tańca i sztuką taneczną. Kierujemy się zasadą „Per aspera ad astra", czyli „Przez trudy do gwiazd"-  ciężka praca, systematyczność, dyscyplina i kreatywność  to gwarancja sukcesów i świetnej zabawy...

Zabawy ze sztuką ( kl. 4 - 5 ) - Marta Tymowska - Wicha

W czasie zajęć odbywamy podróże w czasie i przestrzeni. Malujemy zarówno na ścianach prehistorycznych jaskiń jak i na sztalugach w Paryżu nad Sekwaną. Poznajemy osobiście sławnych artystów i sami się nimi stajemy.

Zabawy z designem ( kl. 4 - 5) - Marta Tymowska - Wicha

W czasie naszych zabaw projektujemy i wykonujemy samodzielnie różne konstrukcje i mechanizmy. Pracujemy w zespołach. Niestraszne nam burze mózgów. 

Marchentheater (kl. 4 – 6) – Anna Kazimierska – Woźniak

Język niemiecki to nie tylko ważne narzędzie komunikacji, ale też język sztuki. Może warto się go uczyć, bawiąc się w teatr. Na spotkaniach naszego bajkowego teatru będziemy przygotowywać interpretacje bajek w języku niemieckim.

 

Chór szkolny (kl. 1 – 6) – Patryk Rogoziński

Podczas zajęć pracujemy nad repertuarem wykorzystywanym do okolicznościowych imprez szkolnych oraz nad dziełami muzyki poważnej i rozrywkowej. Nauczymy się podstaw teorii muzyki, będziemy śpiewać, poznamy instrumenty muzyczne.